01-11-2010, 03:08 AM
Om min er en Pie pan eller en Wok kan jeg ikke lige afgøre synes nu ikke at den knækker men mere buer ned af.
Bestemt et ur jeg er glad for mener den er fra 1952 eller 1954,, har kun set en på nettet med den samme bagkasse hvor constellation (øverst) og waterproof (nederst) er stemplet i kassen. (skal prøve at tage lidt bedre fotos af både skive og bagkasse).
Pbr din står virkelig pæn skal nok lige prøve en ved lejlighed kan godt se hvad du mener med at glasset/skiven næsten fylder hele kassen ud.
Hannover flot ur kan godt se hvad du mener med at den knækker i skiven.
Baun du rammer rimeligt godt med dine flotte ure,, men det jeg kommer til at tænke på er om der findes en model hvor time markeringer og viserne er i stål????
Faldt lige over denne her.
OMEGA CONSTELLATION AUTO WATCH CAL.354

Kan i se om der er bevet pillet ved skiven??
Er timemarkeringerne samt viserne i stål??
Bestemt et ur jeg er glad for mener den er fra 1952 eller 1954,, har kun set en på nettet med den samme bagkasse hvor constellation (øverst) og waterproof (nederst) er stemplet i kassen. (skal prøve at tage lidt bedre fotos af både skive og bagkasse).
Pbr din står virkelig pæn skal nok lige prøve en ved lejlighed kan godt se hvad du mener med at glasset/skiven næsten fylder hele kassen ud.
Hannover flot ur kan godt se hvad du mener med at den knækker i skiven.
Baun du rammer rimeligt godt med dine flotte ure,, men det jeg kommer til at tænke på er om der findes en model hvor time markeringer og viserne er i stål????
Faldt lige over denne her.
OMEGA CONSTELLATION AUTO WATCH CAL.354

Kan i se om der er bevet pillet ved skiven??
Er timemarkeringerne samt viserne i stål??
By
G
G

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)