Krans og urskive passer ikke overens
KlausM Skrev:Det lyder som om der har været en amatørurmager på spil eller også står der Made in China i bagkassen.
Et to år gammelt Rolex forlader ikke fabrikken sådan og skal heller ikke justeres. Har du noget historik på det ur? Har det været skadet?
Mvh
Klaus

Rolig nu Klaus..

Uret er solgt af mig og det er naturligvis et ægte Rolex. Uret er solgt fra kendt DK forhandler.

Uret er i super stand og har kun været brugt lidt, det har naturligvis ikke fået service når det er så nyt.

Jeg har naturligvis beklaget over for Oluf og den lynette skal bare rettes på plads, længer er den historie ikke.

Og Klaus nu har jeg naturligvis også en del flere ure igennem mine hænder end dig, men du vil blive overrasket hvor sjusket fabrikkerne er nogle gange, selv når vi snakker ure i +100K klassen. Det er også bare mennesker som sider der, og de laver fejl som alle os andre..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Beskeder i denne tråd
Krans og urskive passer ikke overens - af Kragbak - 21-11-2010, 12:32 AM
Re: Krans og urskive passer ikke overens - af dreamwatch.dk - 22-11-2010, 10:30 AM
Re: Krans og urskive passer ikke overens - af Mr. Korsbek! - 23-11-2010, 03:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)