Back to basic
Geodoc Skrev:@Hannover - Tak for den positive modtagelse af mine "kvababbelser om: Hvor ska' vi hen?".
De 2 sidste ure er dog (endnu) ikke i min besiddelse Icon_rolleyes men der arbejdes på sagen Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Husk endeligt, at de gamle lommeurs kalibre fra Omega fandtes i flere kvaliteter - visse kun i 2 andre i 3
De kan være ret lussede i værste fald, uden rubiner næsten - men de kan også være rigtigt flotte. Jeg har selv en kaliber 331 i kvalitet A hvilket er lidt usædvanligt. Der er tale om skruede chatoner og forgyldt værk (centerlejet står højt over værksplatinen hvilket billedet ikke viser godt) (hvis nu nogen har bedre bud end kaliber 331 må de melde ind - der står intet synligt på værket om det)
Forskellen mellem deres high-end kvalitet i lommeure, og standard er kæmpestor - sådan her - med de tydelige skruede chatoner - må det godt se ud:
İmage
İmage
Halvt lidt uden af trådens spørgsmål, men jo direkte til dit svar. For at blive i tråden, så er netop lommeure, med god kvalitet og ofte fine forarbejdninger - blandt de ting der forvirrer min samling
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Back to basic - af baun - 13-01-2011, 11:41 AM
Re: Back to basic - af Geodoc - 13-01-2011, 04:33 PM
Re: Back to basic - af hannover_dk - 13-01-2011, 05:44 PM
Re: Back to basic - af Geodoc - 13-01-2011, 07:48 PM
Re: Back to basic - af hannover_dk - 13-01-2011, 09:09 PM
Re: Back to basic - af baun - 13-01-2011, 10:22 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)