NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur!
Tomcat27 Skrev:Så er der igen mulighed for at få en 165.014 med papirer og 2 år Omega garenti.
[url]"http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=154025" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=154025[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved dog desværre for lidt om vintage Omega til at vide om prisen er rigtig, eller helt hen i skoven.

Men vi nærmer os også prisen på en 5513 uden papirer.

Tror dog jeg i det her tilfælde ville nappe Omegaen. Har prøvet 5513 Icon_e_smile

Jeg kan kun sige at min har fået rigtig meget armtid siden jeg fik den hjem!! Icon_e_wink

Personligt vil jeg hellere have den på armen end en 5513, og det er jo ikke fordi jeg ikke er Rolex mand, så det kan jeg sagtens tillade mig at sige! Icon_cool

B/P - nyt service og Omega garanti kan nok ikke gøres meget anderledes end de lidt under 25k den står til!!
Alle Vintage sports modellerne er ved at komme derop af i pris....

Måske kan du hvis du jagter længe finde en ligeså original som denne der uden B/P og uden service garanti til 17-20k...

Fedt ur med masser af muligheder - har både haft diverse læder, gummi, Mesh samt nato remme på mit, så i den henseende er det meget alsidigt!!

Tror ikke du vil fortryde, og jeg er ret sikker på den ikke er længe til salg!

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af TDN - 03-09-2010, 08:17 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af gmt-geek - 03-09-2010, 08:26 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af jacob jensen - 03-09-2010, 02:37 PM
Re: NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af gmt-geek - 26-01-2011, 07:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)