NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur!
Du har selvfølgelig ret Jon. Det er den personlige stil der afgør sagen.

Jeg kan bare, lidt polemisk, undre mig over at så mange "kontornussere" har en så sporty stil Icon_e_surprised .....

Men det er måske ganske simpelt de job der er flest af og passer bedst til mange mænds familie situation. Icon_mrgreen

Og så bliver fritiden jo også (heldigvis da) mere og mere betydningsfuld for de fleste af os.

Det er også lidt tankevækkende, at de ure vi idag kalder dressure, faktisk var sportslige ure da de blev lancheret. Hele Omegas Seamaster serie har jo været støttet af anoncering, hvor man ser lystfiskere, sejlere, golfere, bjergbestigere osv.

Der er ikke meget salg (drøm) i at vise uret på en kontornusser. Seamaster De Ville er derimod ofte vist i sammenhæng med mennesker som skal i byen - koncert, teater eller noget andet lidt fint eller kulturelt. Constellation er nok den succesfulde forretningsmand - det er derfor jeg har så mange Icon_rolleyes .....

Så må succeen da komme Icon_e_confused

vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af TDN - 03-09-2010, 08:17 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af gmt-geek - 03-09-2010, 08:26 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af jacob jensen - 03-09-2010, 02:37 PM
Re: NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af baun - 27-01-2011, 12:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)