Omega Railmaster/Seamaster ref.135.004-63 PAF issued
gmt-geek Skrev:
hannover_dk Skrev:Achtung - der findes i alle fald Speedmaster med Pakistan og endnu mere med Peru airforce historie og indgravering - og jeg ved der findes ægte- men jeg har endnu til gode at se en der er ægte. Der var en Peru til salg i MANGE omgange på div sites - inkl Ebay- i en periode på flere år, og den fik jeg Omegas bekræftelse på var en personlig hyggelig indgravering, formentlig i en kælder i Lima, og den havde intet med dem at gøre :...
Det er ikke mit formål at sige den viste er falsk, blot en helt generel anvisning - jeg kender INTET til den viste
vh

Hej John,

Jeg er i hvert fald stødt på minimum 1 PAF Rail/seamaster som var ægte og original... Icon_e_wink

Mvh. Jon

Måske den samme vi er stødt på Icon_smil, men jeg tror desværre ikke den på MWR er genuine... tænker her på den måde PAF virker som lavet med en laser og ikke med et stempel..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Railmaster/Seamaster ref.135.004-63 PAF issued - af Hans Jørgen - 15-03-2011, 10:06 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)