24-03-2011, 06:25 PM
Jeg har søgt forgæves snart sagt alle steder, men har nu oprettet mig her i håb om hjælp.
Uret blev hjemtaget specielt til mig fra en messe (i Geneve, så vidt jeg husker) af en dengang ret estimeret urmager på Vestegnen.
Han fik det med fra udstillingen i en fin plastikpose(!) og meddelte mig, at det var eneste eksemplar i DK.
Sidste år trængte lænken til nye splitter, og det tog den lokale autoriserede forhandler 3 måneder. Så længe kunne jeg ikke klare mig uden et Seamaster, så jeg indkøbte et nyt.
Tænkte så at ville sælge det gamle, men kan som nævnt ovenfor ikke finde det nogen steder, og ville da gerne medsælge en historik.
Omega har vel ikke kun lavet prototyper til udstillingsbrug?
(Bliver lige nødt til at oprette et nyt indlæg gr. begrænsning på billeder)
Uret blev hjemtaget specielt til mig fra en messe (i Geneve, så vidt jeg husker) af en dengang ret estimeret urmager på Vestegnen.
Han fik det med fra udstillingen i en fin plastikpose(!) og meddelte mig, at det var eneste eksemplar i DK.
Sidste år trængte lænken til nye splitter, og det tog den lokale autoriserede forhandler 3 måneder. Så længe kunne jeg ikke klare mig uden et Seamaster, så jeg indkøbte et nyt.
Tænkte så at ville sælge det gamle, men kan som nævnt ovenfor ikke finde det nogen steder, og ville da gerne medsælge en historik.
Omega har vel ikke kun lavet prototyper til udstillingsbrug?
(Bliver lige nødt til at oprette et nyt indlæg gr. begrænsning på billeder)
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)