25-03-2011, 12:19 AM
Tak, Columbo - og 1985 passer meget godt med, at det var en nyhed på urmessen, som må have fundet sted ultimo 85-primo 86. Det var i øvrigt en lidt pebret pris dengang.
Som jeg forstår de seneste indlæg, er mit gode gamle titaniumur nu blevet til et oxideret stålur?
Jeg venter i spænding på et billede af side 307, tak til Baun. Skal i øvrigt hilse og sige, at det åbenbart var en god idé med det buede safirglas. Alt på uret er, som da det forlod fabrikken (lige med undtagelse af de nye splitter i lænken), og glasset har ikke en ridse. Det har været en fast bestanddel på mit venstre håndled i alle 25 år.
Som jeg forstår de seneste indlæg, er mit gode gamle titaniumur nu blevet til et oxideret stålur?
Jeg venter i spænding på et billede af side 307, tak til Baun. Skal i øvrigt hilse og sige, at det åbenbart var en god idé med det buede safirglas. Alt på uret er, som da det forlod fabrikken (lige med undtagelse af de nye splitter i lænken), og glasset har ikke en ridse. Det har været en fast bestanddel på mit venstre håndled i alle 25 år.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)