blå "prik / rød prik på Omega Seamaster PO XL ???
junkwavepete Skrev:Så det du skriver hannover_dk er jo ikke helt rigitgt...
Nej tydeligvis ikke, colombo ved det som en fra branchen så det er givet rigtigt (jeg skrev vel også at det var muligt systemt fandtes, men at jeg ikke mente det var ret brugbart bare).

Jeg vil fastholde, at det normalt ikke har nogen betydning = ikke ville ha for mig - Det kan falde af - - det kan nedslides - det forsvinder hvis andre åbner for at servicere - og det kan vel om man vil let laves af alle andre som ved det (er vel næppe kopierings sikkert i forhold til en alm køber)
.
SKAL man ha sikkerhed for service - så vil jeg bede om service papirer - Systemet fungerer tydeligvis (hvis uret har været hos AD og derfra hos Swatch går jeg ud fra) men jeg har stadigt lidt svært ved at se vigtigheden.

I dit fald skal dog erkendes - er der en blå plet tyder det jo på service - men omvendt - hvis sælger ved det, er det jo ikke svært at lave en blå plet - som vel slides ellers slides ned efter nogle måneder eller (colombo??) - så har han ikke service papirer han kan gi dig - det er da sikrere og Omega tager vel ikke en garanti rep ud fra en blå plet alene? (men erkendt - det kunne tyde korrekt)

Mit PloProf 1200 har vel været gået med 2-3 mdr ialt - der er da ikke skyggen af rød plet fra et nyt ur plet i alle fald - og den kommer fra Omega med alle papirer - enten glemt eller slidt af.
vh
Du kan også læse lædt om værdien af pletterne her:
http://www.watchtalkforums.info/forums/o.../29857.htm
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: blå "prik / rød prik på Omega Seamaster PO XL ??? - af hannover_dk - 24-05-2011, 10:20 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)