02-06-2011, 12:40 AM
Joepete Skrev:I mit job som pædagog gjorde jeg ofte brug af chrono funktionen - fodboldkampe, løbekonkurrencer, aftaletidspunkter, små tidtagninger med børnene om dette og hint m.v. Desuden kan du jo let tage tid på at koge et æg, en grydefuld ris eller andet udi madkunsten - men medgivet, dén funktion kan en almindelig lynette jo også hjælpe dig med![]()
Hvis du ikke gør brug af chrono funktionen, eller ikke synes om looket, så vælg noget andetDerfor kan andre jo godt både anvende og synes om, at de har et ur med chrono funktion
At kalde et design og/eller en funktion for "dumt" bringer jo hverken dig eller andre noget
Problemet med med chrono er jo, at den ikke bipper, når "æggene er blødkogte"
Jeg har ikke noget imod at trække mit ur op, da det ikke vil blive det, jeg bruger til dagligt, og jeg kan også godt lide idéen om et mekanisk ur. Men jeg kan ikke lide prisen på 20K. Dog vil jeg have det fra nyt, så der er nok ingen vej uden om.
Har I gode internetsider, hvor man kan købe det billigere og samtidig beholde den internationale garanti? Inden for EU for at undgå told. Det skal være være en side, hvor man er sikker på, uret er ægte.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)