02-06-2011, 10:08 PM
Bordin19 Skrev:Hej alle.Det tror jeg ikke der er nogen der kan svare på. Er det en reduced model med modul kronograf eller den traditionelle - osv
Jeg købte for et lille års tiden siden et dejligt Omega Speedmaster
Desværre har stopuret været i stykker 2 gange i ugens løb. Første gang var i tirsdag da jeg efter brug skulle stoppe det. Begge trykknapper sad helt fast og jeg kunne ikke gøre noget. Efter ca. 10 min prøvede jeg igen og her var der ingen problemer. Jeg prøvede efterfølgende at aktivere det et par gange og det gik fint.
Da jeg så skulle koge mig et æg her til morgen, skulle jeg jo selvfølgelig tage tid på speedmasteren, men nu virker det sgu ikke igen. Dvs den nederste trykknap gør, men ikke den øverste. Uret er købt nyt så garantien dækker stadig, men er der nogen som har oplevet det samme eller ved, hvad fejlen kan være?
Hilsen Christian.
Selv med de oplysninger er det ikke til at svare på. Der er INGEN fornuft i, at det virker 10 minutter efter det ikke virkede, og så igen lidt efter ikke virker. Knapperne er ikke påvirkede af tiden der går. Det skal til service og helt afhængigt af hvad fejlen er, skal der skiftes ting
Jeg går ud fra at selve uret går hele tiden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)