11-09-2011, 06:32 PM
Tilslutter mig karakteristikken, "Et super billede". - Kunne måske selv have haft brug for det billede, dengang i marts 2006.
På daværende tidspunkt havde jeg eet ur, og det var såmænd gået godt i 38 år.
Jeg havde besluttet, at lade uret istandsætte, og det var en stor dag da jeg hentede min "Unbreakable" hos Uhrmageriet, hvor hun havde fået "den helt store tur".

Da jeg sad og betragtede uret, som nu var helt manerligt at se på, opdagede jeg "pletten i centrum", og det foer gennem hovedet på mig:
.... "nu har jeg ofret 2300 kr. på en renovering - og så isætter de (#¤!§_*^¨~~"@) et glas med en støbegrat midt i".
Et nøjere studie med lup, gav dog en anden forklaring
Flot monteringsarbejde, hvor Ω-tegnet står lige, hvilket ses ikke er blevet "Unbreakable" til del.
Med venlig hilsen - Geodoc
På daværende tidspunkt havde jeg eet ur, og det var såmænd gået godt i 38 år.
Jeg havde besluttet, at lade uret istandsætte, og det var en stor dag da jeg hentede min "Unbreakable" hos Uhrmageriet, hvor hun havde fået "den helt store tur".

Da jeg sad og betragtede uret, som nu var helt manerligt at se på, opdagede jeg "pletten i centrum", og det foer gennem hovedet på mig:
.... "nu har jeg ofret 2300 kr. på en renovering - og så isætter de (#¤!§_*^¨~~"@) et glas med en støbegrat midt i".
Et nøjere studie med lup, gav dog en anden forklaring
Flot monteringsarbejde, hvor Ω-tegnet står lige, hvilket ses ikke er blevet "Unbreakable" til del.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)