22-03-2012, 06:26 PM
Man kan jo gå ud fra, at der er masser af folk med masser af penge, som ville opkøbe alle de nævnte rolexer og holde dem i box - HVIS det var en 100% sikker fidus. Pengene søger derhen hvor de kan yngle bedst og sikrest, og var det en 100% ide, så ville der være både foreninger der tilbød produktet og en del enkelt personer som anbragte, ikke lige 60.000 men 60 mio eller mere i de sikre ure.
Samme gælder naturligvis for biler, antikviteter, tæpper, kunst og legetøj. De KAN vise sig super, men har ikke den sikkerhed som markedet for investering anser for godt nok til at at skrabe til pulje og putte i box
Nyd jeres ure, kom nogle i box, det er KAN være strålende, men tag dem for hvad de er - og nyd dem først og fremmest i brug
vh
Samme gælder naturligvis for biler, antikviteter, tæpper, kunst og legetøj. De KAN vise sig super, men har ikke den sikkerhed som markedet for investering anser for godt nok til at at skrabe til pulje og putte i box
Nyd jeres ure, kom nogle i box, det er KAN være strålende, men tag dem for hvad de er - og nyd dem først og fremmest i brug
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)