Orient Ray vs. Seiko SKX007 vs. Seiko SNZF17
Har nu ventet på svar fra Rob i nu 5 uger uden et eneste svar, og har valgt at afbestille mit SKX007 hos ham Icon_e_sad. I mellemtiden har jeg kigget mig en del omkring, og jeg er blevet lidt i tvivl om mit oprindelige valg. Med andre ord har SKX007 fået en del konkurrence!

Jeg er stadig på jagt efter en bang-for-the-buck diver, den skal være sort og elegant, og kunne bæres med stål, gummi og nylon. Udover SKX007'eren (som stadig er med i ræset), har jeg kigget på Orient Ray CEM65008 og for det ikke skal være løgn, et Seiko 5, nærmere bestemt SNZF17.

Udseendemæssigt hælder jeg faktisk mest til Orienten, men er der nogen af Jer kloge mennesker som kan fortælle mig lidt mere om værkerne, og den generelle kvalitet?

Jeg ved godt at den sidste Seiko ikke er en rigtig ISO dykker, kun 100m og ikke en skrue krone. Men jeg skal egentlig ikke rigtig dykke med den, så det betyder intet for mig.

Et par billeder er på sin plads (groft stjålet fra WUS):

SKX007 som vi kender den, her med President bracelet
İmage

Orient Ray
İmage

SNZF17
İmage

SKX007 vs. Ray
İmage

SKX007 vs. SNZF17
İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Beskeder i denne tråd
Orient Ray vs. Seiko SKX007 vs. Seiko SNZF17 - af bcmb - 10-08-2012, 10:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)