12-02-2013, 07:38 PM
glem alt om at forhandle rabat via mails. Det er rent personligt i butikken efter min erfaring (og jeg presser i øvrigt så dårligt på)
Mails duer ikke til rabat på et rolex vil jeg påstå
Tal med dem - nævn evt din smertegrænse - eller mit eget ofte eneste argument, jeg kan få det flere steder til xxx (og det skal så være sandt - hos en grey-market- i schippol osv)
Hvor langt man kommer, afhænger af urets popularitet - om man er kendt ansigt i butikken og dækker en del af deres andre omkostninger med sine reparationer og andre køb, og ekspedienten - her er det ikke ringest, at få fat i ejeren, som jo kan tage stilling, frem for nogen anden
vh
Mails duer ikke til rabat på et rolex vil jeg påstå
Tal med dem - nævn evt din smertegrænse - eller mit eget ofte eneste argument, jeg kan få det flere steder til xxx (og det skal så være sandt - hos en grey-market- i schippol osv)
Hvor langt man kommer, afhænger af urets popularitet - om man er kendt ansigt i butikken og dækker en del af deres andre omkostninger med sine reparationer og andre køb, og ekspedienten - her er det ikke ringest, at få fat i ejeren, som jo kan tage stilling, frem for nogen anden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)