13-02-2013, 10:48 AM
KRC Skrev:Har I nogle gode forslag, hvor jeg skal kikke efter sådan én ?. Der er et ton til salg på chrono24.dk - men jeg er ikke skarp nok inden for ure, til at jeg at jeg tør købe alene i udlandet. Så vil hellere betale en smule mere for at handle hos en dokumenteret "good guy" i Danmark.
Er 100% enig med dig i, at det er bedre at købe fra en "Good guy" i Danmark, end at risikere, at blive "tørret" ved at købe fra udlandet - især, hvis man ikke selv er helt skarp på markedet. Og det gælder nok i endnu højere grad, når man taler Rolex !!
Der er en række af gode og seriøse forhandlere af brugte ure i Danmark, hvor du kan være sikker på en god og reel behandling. Jeg har selv lige handlet med Mads Gjødesen, som ved en masse om Rolex. Men ellers kan du finde god hjælp og vejledning ved at kigge i underforummet "Good guys/Bad guys". Jeg vil ikke begynde at remse op - sæt nu, at jeg glemmer én
KRC Skrev:Seriøse henvendelser for forslag er meget velkomne
Blot lige en bemærkning - det er ikke tilladt, jfr. forums regler, at "annoncere" i forum. Og det gælder både køb og salg. På samme måde vil diskussioner, der går på, hvor man kan købe et ur billigst, ikke blive tolereret !
Jeg nævner det blot for en ordens skyld, men jeg tror alligevel, at alle her jo ud fra din tråd godt kan regne ud, hvad du søger efter
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)