Kan man få rabat hos en rolexforhandler i DK ?
Ja, det er denne her, jeg godt kunne tænke mig:

Daytona 116523 - blå skive med arabertal:
[attachment=1]<!-- ia1 -->Daytona - 116523 blå-rød-araber-dial.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

De ligger fra ca. 75 til 85K for spritnye hos tyske forhandlere. Men desværre ingen letbrugte til salg i DK Icon_e_sad Det er vidst ikke den skive-model, der sælges flest af).

Et andet alternativ kunne være denne her:
[attachment=0]<!-- ia0 -->Daytona - 116523 hvid-rød-araber-dial.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Det er særligt de røde markeringer, som jeg godt kan li - og den adskiller sig dermed fra de fleste Daytona'er med hvid skive.

Men der er p.t. kun én til salg hos en forhandler fra Berlin til ca. 73K (ny). De hedder Watchswiss Uhrenhandels GmbH og skulle vidst være seriøse nok.

Men igen ville jeg være mest tryk ved at handle et letbrugt i DK - Men der er bare ikke nogle af de modeller der er til salg, som jeg gerne vil ha (har faktisk kikket efter ét med jævne mellemrum i knapt et år). SÅ ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre...

Jeg vil ihvertfald ikke ind til en AD og måske opnå 5% rabat på listepris 100K - hvis man kan købe dem nye til 75K hos en seriøs ikke-AD - eller allerbedst en letbrugt fra en good-guy til 50-65K.

Så tænke tænke tænke Icon_question
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Kan man få rabat hos en rolexforhandler i DK ? - af KRC - 13-02-2013, 12:19 PM
Re: Kan man få rabat hos en rolexforhandler i DK ? - af MortenKN - 19-02-2013, 08:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)