Tid til lidt farve - Orange Monster :-)
Så er jeg tilbage i DK og selvom lænkeværktøjet fra Uhrenbandversand endnu ikke er ankommet, så kunne jeg jo altså ikke nære mig alligevel for at prøve at afkorte monsterlænken "før tid" !!

Skal indrømme, at jeg efterhånden var blevet noget utålmodig for at få uret på armen ! Icon_cool

Men med mit Bergeron remværktøj, var det faktisk endog MEGET nemt at fjerne 2 led fra lænken, hvorefter uret nu sidder perfekt på mit håndled !

Nu er jeg så lidt spændt på at se, hvordan urets præcision udvikler sig, når dets gang er faldet lidt til ro efter nogen tid - der har gennem tiden været forskellige modsatrettede oplevelser af "Monsterets" præcision her på siden, så jeg er lidt spændt på, hvordan mit eksemplar vil opføre sig. Men er det helt galt, så er det jo heldigvis noget, der kan justeres ind ! Icon_smil

Urets værk er det gamle Seiko 7S26, uden hack og wind, så man kan vist roligt sige, at det er meget basalt, uanset det har både ugedag og dato. I øvrigt, så fremgår det af skiven, at værket er lavet eller samlet i Malaysia, idet man kan læse følgende tekst mellem timemarkeringerne 8 og 4: "Mov´t Malaysia 7S26-2087 R 2" Nogen, der ved hvad denne tekst ellers betyder ??

Men I skal naturligvis ikke snydes for billeder - dog bliver det kun til iPhone billeder i denne omgang, idet min søn har lånt mit gode kamera til et gymnasieprojekt.

De berømte monster-lume shots må vente til det bliver lidt mere mørkt Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

İmage

I øvrigt så røg denne klassiske G-Shock også lige med i kufferten på vej hjem - købt på Sheppard Airfore Base, Wichita Falls, Texas i basens uniformsudsalg for det yderst beskedne beløb på USD 49,95 (det var det sidste af den model tilbage).

Modellen hedder DW9052-1V og står for mig som det ultimative "no-shit" klassiske G-Shock !! Icon_mrgreen

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Tid til lidt farve - Orange Monster :-) - af pbr - 20-03-2013, 03:02 AM
Re: Tid til lidt farve - Orange Monster :-) - af pbr - 24-03-2013, 07:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)