11-05-2013, 04:19 AM
hannover_dk Skrev:Det med næste - det er RENT gæt - ingen aner det - og i øvrigt tror jeg det er lidt som med computere. Man kan udskyde købet fordi der hele tiden kommer en ny og bedre- men det får man jo ikke lige computer af. Du er vel en dwellermand - men jeg ville bestemt også tro du ville elske en 116610LN og JA den har forbedringer - så enten se om bo-kongen, mickey eller de andre har den - eller find dybt ned i muldvarpen - jeg tror ikke du bliver ked at købet
vh
Jeg har læst om alle de forbedringer, som 116610LN har fået tilført, og det lyder faktisk som om, at alt har fået en opgradering, også "snurrebassen" inde i uret, som nu er lavet af et materiale, der skulle medføre en mere ensartet gang og dermed større præcision. Det er et stort plus, synes jeg.
Især den nye lænke trækker i mig!
Ja, jeg er dweller-mand og var meget glad for min 16600, som jeg desværre måtte sælge, men jeg synes, at den nye Submariner har fået tilført en urkasse og et design, der faktisk er flottere end den gamle dwellers.
Prisen er dog noget afskrækkende, men mon prisen falder hen ad vejen - eller går den op?
Det er nok svært at sige noget om.
Så jeg tror, at jeg køber en 116010LN , og hvis jeg fortryder, så er gensalgsprisen jo ikke så ringe endda.
Venligst
Stefan Garvig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)