Watches Worth Having . Rolex Submariner
pbr Skrev:Det er en super god idé, Willy og et fint initiativ !! Icon_e_smile

Og netop for ikke at få en "mærkereligiøs" debat om for/imod ure eller mærker, så er "reglen" om, at man ikke poster noget som svar på en anden post og måske også, at man ikke poster noget i disse tråde, hvis ikke man kan bidrage med viden/fakta, en rigtig god idé også Icon_exclaim Icon_exclaim
ja fed ide - om man kan undgå noget mærkereligiøs debat vil jo nok til en vis grad afhænge af i hvor høj grad beskrivelsen er rent teknisk velbegrundet, eller i sig selv er "religiøst" præget af personlige følelser, og det er vel ret utænkeligt helt at undgå, så tag ikke så alvorligt på hvis nogen har en anden erfaring - men enig - bidrag med noget konkret og konkret erfaring og så vælg nogle ure ud, som ikke nødvendigvis skal betegnes som a whole bucket of shit - allerede i gennemgangen - no resale value and only a fool buy those watches osv - for der ved vi, at der er forskel på de gode medlemmer Icon_e_biggrin Jeg er positiv over for det Willy - go for it - take care
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Watches Worth Having . Rolex Submariner - af hannover_dk - 13-05-2013, 09:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)