07-06-2014, 09:36 AM
phrede Skrev:Åh, en god ur-smag du har, Peter!
Efter min mening er dette nok Rolex' flotteste nogensinde!
Mon ikke man kunne overtale dig til nogle makro billeder? Og hvad med en byge billeder taget med hjælp fra din søn også?
-via iPhone
Takker !!
Mit 16800 og GMT Master 1675 måtte ofres i forbindelse med denne, men jeg skal ærligt indrømme, at da jeg først havde det på armen, så var alle betænkeligheder som blæst væk !!
Det eneste, der så lige manglede var at handle lidt frem og tilbage som gode jyder, idet der skulle lidt kontanter min vej også (hvor meget forbliver en gentlemens secret mellem Mads og jeg)
Mht. billeder, så kan du være ganske roligt - jeg har linet mit makro-objektiv op + iPhone med Olloclip, så der skal nok komme flere billeder i løbet af weekenden, når lyset er rigtigt
Uret skal med mig på øvelse på Ramstein Air Base i Tyskland efter weekenden, så billeder med min søns medvirken må vente til jeg er tilbage - men det skal nok komme også !
Indtil videre nyder "Røde" og jeg en kop "French Vanilla" på altanen i solen !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)