Overvejer vintage Omega i rosaguld med sort skive
Brunsgaard Skrev:Tak for heads up på prisniveauet for en Cosmic. 20K var ikke lige det budget, jeg havde regnet med for sådan et ur.

Er der nogen der ved om der findes andre Omega'er fra 50'erne i hel/delvis guld, som fåes med månefase på sort skive?

Mit Omega Seamaster fra 50'erne med sort skive og delvis guld på Lauritz nåede i øvrigt vurderingen, men vinderen sprang fra før uret blev sendt, så auktion er genstaret her: http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?La...Id=3488589

Er der en bedre måde at sælge sit ur end på Lauritz? Det behøver ikke nødvendigvis gå hurtigt.

Der er ikke andre månefaser end Cosmic ved Omega så vidt jeg ved, og de er normalt med hvid skive og sjældne, så en med sort skive er endnu sjældnere. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en cosmic moonphase til salg i DK. Så det er den store tegnedreng der skal frem hvis det er kravet. Der er mange af dem til salg der har ommalede skiver og nogle frankenwatches/fakes, så man skal se sig godt for.

Jeg ville finde et pænt Omega Vintage med sort skive. Her er et af mine:

İmage
İmage
İmage

Det er svært at sælge et defekt cal. 354, da der ikke er reservedele til dem længere, så jeg ville måske ofre at få det lavet, hvis det bare er et service og så sælge det bagefter, hvorfor vil du egentlig sælge det? det er jo ret flot. Jeg ville som køber ikke turde købe det med mindre prisen var lav, da jeg risikerer at stå med et reservedelssur hvis der andet galt end service.

MVh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Overvejer vintage Omega i rosaguld med sort skive - af Tukjær - 09-08-2010, 10:29 PM
Re: Overvejer vintage Omega i rosaguld med sort skive - af TDN - 18-07-2014, 09:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)