Omega banana
#6
Lækkert klokke, tillykke med den, selvom jeg nok selv ville tage en non-banana skive Icon_e_smile
Loncar Skrev:Not confirmed - but should have been worn by the French marine divers.
Jeg går ud fra du taler om SHOM?
Citat:The SHOM Seamaster was so named because Omega created this model for France's Service Hydrographique et Océanographique de la Marine (SHOM), a public agency that is charged with documenting and studying the oceans as well as supporting mariners through the publication of charts, maps, guides and almanacs.
Der er altså ikke tale om Marine Nationale og der eksisterer mig bekendt ikke decom papirer eller væsenlig dokumentation for en egentlig kontrakt mellem SHOMs og Omega. Never the less - fin klokke

/longbear
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 04:27 PM
Re: Omega banana - af willy - 05-10-2014, 05:15 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 08:24 PM
Re: Omega banana - af willy - 06-10-2014, 04:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 05:56 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 06-10-2014, 08:01 PM
Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 08:50 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 07-10-2014, 08:22 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 07-10-2014, 10:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:07 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:08 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 08-10-2014, 09:02 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 09:03 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 09:41 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 10:14 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 09-10-2014, 09:35 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 10-10-2014, 12:27 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 05:15 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 08:07 AM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 10-10-2014, 12:30 PM
Re: Omega banana - af willy - 10-10-2014, 02:32 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:36 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:44 AM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 04:51 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 12-10-2014, 06:59 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 08:05 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 14-10-2014, 06:08 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 15-10-2014, 07:03 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 15-10-2014, 10:29 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 16-10-2014, 08:21 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)