06-10-2014, 08:50 PM
Næ jeg mente nu denne ref. Se link til artikel i mit første indlæg.
Jeg ved godt at skiven er lidt fætter-br agtig. Men der er altså ikke så mange af dem i dk.
Desuden kan jeg godt li den.
Jeg ved godt at skiven er lidt fætter-br agtig. Men der er altså ikke så mange af dem i dk.
Desuden kan jeg godt li den.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)