Omega banana
#17
jeg har selv kigget på shark mesh fra strapcode.com eller fra wjean28 på ebay http://stores.ebay.com/Seiko150m-shop?_t...7675.l2563.

Nu skal min ikke på noget fint ur, så måske er ovenstående for "low key", men når jeg søger så er der flere der har smidt strapcode på dyre ure, og så er der vel også en officiel Omega mesh som sidder på ploprof? . Hos strapcode kalder de dem Milanese mesh watch bracelet. Vær meget opmærksom på længden da de ikke kan kortes af på samme måde som alm lænker.

syntes specielt at det passer godt til cushion case design og det er billeder som nedenstående der får mig til at ville prøve en mesh, jeg har bare ikke uret endnu Icon_e_smile


İmage

İmage
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 04:27 PM
Re: Omega banana - af willy - 05-10-2014, 05:15 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 08:24 PM
Re: Omega banana - af willy - 06-10-2014, 04:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 05:56 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 06-10-2014, 08:01 PM
Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 08:50 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 07-10-2014, 08:22 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 07-10-2014, 10:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:07 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:08 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 08-10-2014, 09:02 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 09:03 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 09:41 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 10:14 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 09-10-2014, 09:35 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 10-10-2014, 12:27 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 05:15 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 08:07 AM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 10-10-2014, 12:30 PM
Re: Omega banana - af willy - 10-10-2014, 02:32 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:36 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:44 AM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 04:51 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 12-10-2014, 06:59 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 08:05 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 14-10-2014, 06:08 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 15-10-2014, 07:03 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 15-10-2014, 10:29 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 16-10-2014, 08:21 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)