Omega banana
#20
Stenstrup Skrev:Jo, der mangler 200 meter.

Jeg skal have undersøgt om det er en repainted dial. Det er det muligvis.


Jeg fik fat i min vintageleverandør. Skiven er den samme som den er født med. En tidlig årgang, men når man ser omkring er der både modeller med og uden de 200 meter på. Efter signende havde de alle første skiver det ikke på, men da man nogle gange gemmer både værker og kasser og sikkert også skiver og sætter dem i et helt ur med måske 1 eller 2 års mellemrum, (når noget tages fra lageret), kan der godt ske noget forskellig vil jeg tro.

Det ved Per Baun Og Geodic (tror jeg det staves), nok mere om.
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 04:27 PM
Re: Omega banana - af willy - 05-10-2014, 05:15 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 08:24 PM
Re: Omega banana - af willy - 06-10-2014, 04:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 05:56 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 06-10-2014, 08:01 PM
Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 08:50 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 07-10-2014, 08:22 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 07-10-2014, 10:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:07 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:08 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 08-10-2014, 09:02 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 09:03 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 09:41 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 10:14 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 09-10-2014, 09:35 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 10-10-2014, 12:27 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 05:15 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 08:07 AM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 10-10-2014, 12:30 PM
Re: Omega banana - af willy - 10-10-2014, 02:32 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:36 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:44 AM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 04:51 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 12-10-2014, 06:59 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 08:05 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 14-10-2014, 06:08 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 15-10-2014, 07:03 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 15-10-2014, 10:29 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 16-10-2014, 08:21 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)