Omega banana
#22
Loncar Skrev:er det denneher du mener:

[url]"http://www.ebay.com/itm/22mm-SHARK-MESH-BRACELET-fits-22mm-21mm-lug-width-watches-/120801906410?pt=US_Watch_Bands&hash=item1c205aceea">http://www.ebay.com/itm/22mm-SHARK-MESH ... 1c205aceea[/url]

/loncar



Yes det er den type jeg selv har kigget på. Wjean siges at være god til prisen, mens den originale Omega selvfølgelig er bedre feks her:http://www.ofrei.com/page1280.html




Der er også een der har lavet en sammenligning af wjean og Omega
http://www.thewatchsite.com/41-parts-too...-post.html

Og en til Omega vs wjea
http://www.thedivewatchconnection.com/fo...4&start=25

Prøv evt at google lidt mere om Strapcode. De har den samme "seat belt" clasp type som omega mens wjean er en fold clasp. Strap Code skulle også være mere blank.

Hvad der også er værd at bemærke er at der åbenbart ikke er endestykker på Omegaen så det er remstifter direkte igennem mesh. Det havde jeg faktisk ikke lagt mærke til før lige nu.

Man dette emne er også en jungle Icon_e_smile
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 04:27 PM
Re: Omega banana - af willy - 05-10-2014, 05:15 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 05-10-2014, 08:24 PM
Re: Omega banana - af willy - 06-10-2014, 04:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 05:56 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 06-10-2014, 08:01 PM
Omega banana - af Loncar - 06-10-2014, 08:50 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 07-10-2014, 08:22 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 07-10-2014, 10:47 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:07 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 08:08 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 08-10-2014, 09:02 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 09:03 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 08-10-2014, 09:41 PM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 08-10-2014, 10:14 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 09-10-2014, 09:35 PM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 10-10-2014, 12:27 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 05:15 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 10-10-2014, 08:07 AM
Re: Omega banana - af Stenstrup - 10-10-2014, 12:30 PM
Re: Omega banana - af willy - 10-10-2014, 02:32 PM
Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:36 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 11-10-2014, 12:44 AM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 04:51 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 12-10-2014, 06:59 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 12-10-2014, 08:05 PM
Re: Omega banana - af Loncar - 14-10-2014, 06:08 PM
Re: Omega banana - af gmt-geek - 15-10-2014, 07:03 AM
Re: Omega banana - af Loncar - 15-10-2014, 10:29 AM
Re: Omega banana - af longbear_phpbb3_import15793 - 16-10-2014, 08:21 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)