12-10-2014, 04:51 PM
Loncar Skrev:Her er så bananen.tillykke med banan klokken - virkelig en fed og anderledes diver fra omegas guldalder!
Med en lækker grå læderrem. Som er 22mm hele vejen.
Passer godt til det grå i skiven.
Sender fra Greenwich (klokkens Ground zero).
iøvrigt den eneste omega diver jeg, ifølge mig selv, mangler i min samling!
det sker nok en dag...
vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)