Vurdering af ur
#6
boedker Skrev:ikke er suppleret med nogen form for batteri?

Absolut. Det er et helt igennem mekanisk ur, der skal trækkes op, hvilket sker automatisk når du har uret på. Hvis uret ligger stille et par døgn, går det i stå, og så skal det trækkes op igen. Hvis du ser på dit link under "Movement" kan du se, at det har power reserve på 42 timer - det betyder netop at det kan gå i 42 timer, hvis det er helt trukket op. I praksis betyder det, at såfremt du går med det hver dag, skal det aldrig trækkes op, men hvis det ligger stille f.eks. en hel weekend, er det gået i stå mandag morgen.

/Bjørn.
Svar


Beskeder i denne tråd
Vurdering af ur - af boedker - 01-12-2014, 06:36 PM
Re: Vurdering af ur - af phrede - 01-12-2014, 06:56 PM
Re: Vurdering af ur - af boedker - 01-12-2014, 07:12 PM
Re: Vurdering af ur - af phrede - 01-12-2014, 08:44 PM
Re: Vurdering af ur - af boedker - 01-12-2014, 11:04 PM
Re: Vurdering af ur - af bjorn_e58 - 03-12-2014, 02:50 PM
Re: Vurdering af ur - af TioMalo - 03-12-2014, 03:22 PM
Re: Vurdering af ur - af willy - 03-12-2014, 05:49 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)