Vintage seamaster
Geodoc Skrev:Hej "razzer" - spændende overvejelser du har om et ur til kæresten.
Og ligeledes spændende, at forum har fået lejlighed til "at endevende" det DBA annoncerede ur, og at det måske ikke "er lige i øjet".

Personligt har jeg kun gode erfaringer med at sælge og købe ur på kaplans Auktioner i Stockholm, og henleder hermed din opmærksomhed på, at der måske også kunne være en mulighed.
Auktionshuset har en institution de kalder "Butikken". - Her sælges alle varer, der ikke har opnået minimumspris til fast pris, dvs. vurdering + salær.
I "Butikken" er de annoncerede priser inklusive salæret, så annonceret pris er altså det "man skal hive ud af muldvarpen"
... og dog. Den svenske krone koster kun 0,8 danske kroner, således at man skal multiplicere prisen med 0,8, for at omregne til danske kroner.

Jeg har "bladet" butikken igennem, med særligt henblik på en Omega til en pigearm.
- Her er så, hvad der har tiltrukket sig min opmærksomhed, modereret efter om det er pænt, ikke bærer præg af skødesløst brug. Bemærk flere af mulighederne er i 18K guld.

Ja jeg tror det ville klæde hende med et ordentligt ur. Icon_e_smile

Godt der er nogle der ved noget om sagerne, når jeg ikke gør

Sikke et arbejde du har lavet på Kaplans Auktioner.
Jeg er ikke så meget til de deciderede kvindeure. Så synes jeg bedre om et herreur, der ikke er for stort.

Jeg har lige oprettet mig derinde, og der er godtnok meget. Kan det passe at der kun er et billede af hvert ur, eller kan jeg bare ikke finde ud af det?
Svar

Beskeder i denne tråd
Vintage seamaster - af Razzer - 03-12-2014, 10:55 PM
Re: Vintage seamaster - af olof - 04-12-2014, 07:10 AM
Re: Vintage seamaster - af johnfyn - 04-12-2014, 11:26 AM
Re: Vintage seamaster - af Razzer - 04-12-2014, 05:28 PM
Re: Vintage seamaster - af Geodoc - 04-12-2014, 08:38 PM
Re: Vintage seamaster - af dwndler - 04-12-2014, 10:47 PM
Re: Vintage seamaster - af Razzer - 04-12-2014, 11:12 PM
Re: Vintage seamaster - af Razzer - 04-12-2014, 11:31 PM
Re: Vintage seamaster - af Geodoc - 05-12-2014, 12:44 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)