Indvendig drejekrans på LLD defekt
HG Skrev:Hej David

ØV også, det var da en trist "ende" på forløbet.
Men jeg ville nu ikke give op. Hvis der ved indleveringen er noteret "ingen mærker" på uret, så syntes jeg at du har en god sag.
For hvis der fra forhandlerens side og frem til fabrikanten er sket noget, så bør forhandleren have en forsikring der kan dække. Især hvis de fysiske tegn kan spille ind på om noget indeni er knækket. Altså hvis fabrikken mener at det er tilfældet.
De to ting hænger måske ikke sammen, men hvis de kæder "tabet" sammen med det synlige, så må forhandlerens beskrivelse tælle.

Jeg tror ikke at jeg ville give op..... Men du er nok nød til at håbe på at forhandleren bakker dig op.

Ja det er godt nok trist. Det er ovenikøbet mit favorit ur og et jeg har fået af min kone.
Vil da lige sige at forhandleren har været meget venlig i sin kommunikation og jeg nævnte da også med det samme at jeg hverken havde tabt det og at der ingen synlige mærker var på uret. Men det lod ikke rigtig til at have nogen effekt, dog undrede personen der ringede mig op sig over at der på service notaen var skrevet "ingen mærker" men at longines mener det har været udsat for fysisk overlast. Jeg frygter nu at det kommer hjem i en værre stand end da jeg sendte det afsted. Udover den indvendige drejekrans var der intet galt med uret. Både gangreserven og tiden var inden for normen.
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar

Beskeder i denne tråd
Indvendig drejekrans på LLD defekt - af David.H - 03-03-2013, 06:45 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 04-03-2013, 09:47 AM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 19-03-2013, 05:37 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af David.H - 19-03-2013, 05:55 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af Lars - 19-03-2013, 09:01 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 22-03-2013, 01:25 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 25-03-2013, 12:05 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 25-03-2013, 12:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)