Indvendig drejekrans på LLD defekt
mnielse Skrev:
David.H Skrev:Så er det røget en tur på værksted. Desværre kunne de ikke sige så meget, hverken omkring tidsforløbet eller om det er noget de har hørt før. I det hele var det en lidt mærkelig oplevelse..

Men der går nok en 3-4 uger før det er hjemme igen har jeg ladet mig fortælle. Så jeg laver en opdatering når det kommer tilbage.

Hvis det er lavet som de gamle originale Brevet compressor kasser, kunne det godt tyde på at der er lidt mellemrum mellem drejeskiven og glasset. Er det originalt glas der sidder på?

Martin

Hej Martin

Har først set dit indlæg nu! :(
Ja der er originalt glas på, har ikke foretaget nogen ændringer på uret og jeg er ene ejer.

Modtog et kedeligt opkald fra urmageren i dag.. Longines vil ikke lave mit ur på garantien da de mener at jeg har tabt det. Den mekanisme der holder den indvendige drejekrans på plads er åbenbart knækket. Hvad værre er så mener de at der er tydelige spor efter fysisk overlast ved det ene horn, men jeg indleverede uret stod det som nyt. Personen der tog imod noterede da også at der ingen mærker var at se på uret. Ærgerligt. Nu har jeg bedt om at få det tilbage uden at få det lavet.
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar

Beskeder i denne tråd
Indvendig drejekrans på LLD defekt - af David.H - 03-03-2013, 06:45 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 04-03-2013, 09:47 AM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af David.H - 19-03-2013, 05:23 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 19-03-2013, 05:37 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af Lars - 19-03-2013, 09:01 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 22-03-2013, 01:25 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 25-03-2013, 12:05 PM
Re: Indvendig drejekrans på LLD defekt - af HG - 25-03-2013, 12:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)