07-07-2015, 08:47 AM
Hmmm................ hvad skal jeg vælge denne morgen !??? Det evigt tilbagevendende spørgsmål. Et oplagt valg ville være, at spænde min nyerhvervede Seamaster 2254.50.00 om håndledet, men jeg tror, at jeg vil prøve at lave et eksperiment !!
Jeg vil prøve at differentiere mellem ure, der bruges på job og ure, der tages på, når jeg kommer hjem fra arbejde og i weekenden - måske det kan give lige det lidt ekstra boost i løbet af dagen at komme hjem og tage "arbejdsuret" af og vælge et andet fra kassen.
Hvordan gør I andre egentlig ?? Det kunne være sjovt at høre, hvordan I andre "roterer" mellem jeres ure og hvordan i administrerer jeres hverdag i relation til ure !!
Her er hvad jeg pt. har at vælge imellem:

Og her er mit valg af "arbejdsur" denne morgen:

Og her er et bud på det sandsynlige valg, når jeg kommer hjem fra arbejde:

Sluttelig er her, hvad jeg går og glæder mig til at modtage med posten:
Jeg vil prøve at differentiere mellem ure, der bruges på job og ure, der tages på, når jeg kommer hjem fra arbejde og i weekenden - måske det kan give lige det lidt ekstra boost i løbet af dagen at komme hjem og tage "arbejdsuret" af og vælge et andet fra kassen.
Hvordan gør I andre egentlig ?? Det kunne være sjovt at høre, hvordan I andre "roterer" mellem jeres ure og hvordan i administrerer jeres hverdag i relation til ure !!
Her er hvad jeg pt. har at vælge imellem:

Og her er mit valg af "arbejdsur" denne morgen:

Og her er et bud på det sandsynlige valg, når jeg kommer hjem fra arbejde:

Sluttelig er her, hvad jeg går og glæder mig til at modtage med posten:
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)