03-04-2013, 06:27 PM
Jeg har intet problem med at have en god sjat penge stående i ure.... Syntes pengene er "sjovere" på den måde da de står i noget jeg kan bruge og have glæde af og som samtidig relativt hurtigt kan omsættes til kontanter (på nær et enkelt, som heldigvis også er det billigste)..... PT bruger jeg kun 2 ure sådan i fast rotation og så har jeg et par stykker liggende i boksen. Det ene af dem i boksen har jeg købt som gave til min datter og det må derfor finde sig i at blive liggende i en del år uden at blive brugt.... Det andet købte jeg fordi det var billigt og jeg ikke havde andet jeg pinedød skulle bruge pengene på.....
Dog vil jeg sige at jeg "kun" har ure til en værdi på mellem 20 og 45K, og jeg ville ha endda MEGET svært ved at forsvare at have et ur til eks. 75-100K liggende som ikke blev brugt overhovedet....
Jeg plejer at sige at hvis man køber fornuftigt ind så taber man ikke noget/meget og det er således en gratis dyr hobby..... Bevares, en gang imellem kvajer man sig og skal eksperimentere med noget nyt og så får man et rap over nallerne, men det lærer man også af.
Dog vil jeg sige at jeg "kun" har ure til en værdi på mellem 20 og 45K, og jeg ville ha endda MEGET svært ved at forsvare at have et ur til eks. 75-100K liggende som ikke blev brugt overhovedet....
Jeg plejer at sige at hvis man køber fornuftigt ind så taber man ikke noget/meget og det er således en gratis dyr hobby..... Bevares, en gang imellem kvajer man sig og skal eksperimentere med noget nyt og så får man et rap over nallerne, men det lærer man også af.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)