04-08-2015, 06:20 PM
Der er mange meninger om hvor stor en rolle et komplet sæt spiller og der er absolut ingen tvivl om at det spiller en rolle. Der er to faktorer, prisen og hvor nemt det er at afsætte. Komplette sæt er som regel nemmere/hurtigere at sælge, men prisen er også højere. MIN personlige mening er at på almindelige stangvare ure betyder det ikke så meget, så længe prisen afspejler det ved indkøb. Snakker vi specielle samlerure, er det noget andet og her vil jeg foretrække komplette sæt, men et ganske almindeligt Rolex har jeg ingen problemer med at købe uden tilbehør - overhovedet. Men som nævnt skal prisen selvfølgelig afspejle det, så det "går lige op" ved evt. videresalg.
Mht. verificering af et ur, så er der masser af muligheder og det kommer an på hvor du bor i landet? Som Daniel skriver så laver Klarlund i København en fin rapport, men tager også 1000 kr. for det, hvor de fleste andre er noget billigere. F.eks. kørte Ravnkilde (også i København) på et tidspunkt med en pris på 300 kr. for en verificering, men om den pris stadig holder ved jeg ikke. Er du i Jylland er det som regel Halse i Horsens der bliver anbefalet og med god grund
En anden mulighed som fortjener at blive nævnt er vores gode brugthandlere her i DK, som plejer at være til at handle med.
TimeToWatch.dk
Chrono.dk
Dreamwatch.dk
CT-Watches.dk
Finetime.dk
Unique-watches.dk/
Held og lykke med jagten
Mht. verificering af et ur, så er der masser af muligheder og det kommer an på hvor du bor i landet? Som Daniel skriver så laver Klarlund i København en fin rapport, men tager også 1000 kr. for det, hvor de fleste andre er noget billigere. F.eks. kørte Ravnkilde (også i København) på et tidspunkt med en pris på 300 kr. for en verificering, men om den pris stadig holder ved jeg ikke. Er du i Jylland er det som regel Halse i Horsens der bliver anbefalet og med god grund
En anden mulighed som fortjener at blive nævnt er vores gode brugthandlere her i DK, som plejer at være til at handle med.
TimeToWatch.dk
Chrono.dk
Dreamwatch.dk
CT-Watches.dk
Finetime.dk
Unique-watches.dk/
Held og lykke med jagten
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)