Hjælp til Omega ur
#3
(17-08-2015, 07:42 PM)baun Skrev: Jeg ville gå efter et Seamaster 30 med stor eller lille sekundviser alt efter smag. Det er noget af det mest klassiske Vintage ur du kan finde i den prisklasse. Du burde kunne finde et nydeligt eksemplar til 4 K. Tør du købe på auktion kan du finde det billigere, men tager så også en risiko.

Held og lykke med jagten

Vh Baun

Ja, og man kan endda være RIGTIG heldig og finde en Seamaster 30 med BÅDE stor og lille sekundviser Icon_blink

Den her har været vist før, men nu er den til salg igen, så lad linket tjene til skræk og advarsel:

http://www.lauritz.com/da/auktion/omega-...i3935373/#

Som man kan se, er der da et par stykker som lystigt byder på den...

Mvh
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp til Omega ur - af Karl H. - 17-08-2015, 06:32 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af baun - 17-08-2015, 07:42 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af Skovgaard - 18-08-2015, 11:44 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af P.N. - 18-08-2015, 12:14 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af TDN - 18-08-2015, 12:28 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af Smilla - 18-08-2015, 04:09 PM
Hjælp til Omega ur - af KimT - 18-08-2015, 04:14 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af TDN - 18-08-2015, 05:25 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af TDN - 19-08-2015, 08:14 AM
Hjælp til Omega ur - af KimT - 19-08-2015, 08:34 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af baun - 19-08-2015, 09:22 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af Skovgaard - 19-08-2015, 03:58 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af KimT - 13-09-2015, 10:27 AM
Hjælp til Omega ur - af KimT - 19-08-2015, 09:25 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af Jens - 19-08-2015, 10:05 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af KimT - 19-08-2015, 10:18 AM
RE: Hjælp til Omega ur - af baun - 19-08-2015, 01:18 PM
Hjælp til Omega ur - af KimT - 19-08-2015, 02:28 PM
RE: Hjælp til Omega ur - af baun - 19-08-2015, 04:18 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)