18-08-2015, 04:14 PM
Hvis du troede at Lauritz var seriøse, kan du ikke have fulgt særlig meget med de sidste par år. Udover dårlig omtale her på forummet, Facebook m.v. er de jævnligt i medierne for at sælge kopivarer. De vurderer i øst og vest baseret på Google (virker det til) og de færreste ansatte ser ud til at vide hvad de foretager sig - i hvert fald når vi snakker vurdering af ure. Mere useriøst auktionshus skal man lede længe efter......
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)