Seamaster aqua terra 150m
#1
Først og fremmest goddag alle sammen.

Har den seneste måned spioneret forummet i min nye passion for lækre armbåndsur.
I går skete der så noget, jeg har købt et seamaster aqua terra 150m på lauritz

Mit spørgsmål til jer er hvad det korrekte ville være at gøre nu.

Jeg har læst mig til at Lauritz er, lad os sige, ringe til at vurdere ure. skal jeg tage uret til en urhandler og have ham til at vurdere det / servicere det, og i så fald hvem kan anbefales?

Mvh Andreas Pedersen
Svar


Beskeder i denne tråd
Seamaster aqua terra 150m - af AIP - 15-09-2015, 02:37 PM
RE: Seamaster aqua terra 150m - af OliverSjostrom - 19-09-2015, 10:26 PM
Seamaster aqua terra 150m - af AIP - 19-09-2015, 11:07 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)