19-09-2015, 10:26 PM
Først og fremmest tillykke med dit nye ur. Til at starte med vil jeg altid gå til en urmager for at få en vurdering/bekræfte originaliteten af et ur købt online.
Ved samme lejlighed kunne du høre om urets stand og hvornår det evt kunne trænge til service.
Smid et billed op af klokken :)
God dag
Oliver
Ved samme lejlighed kunne du høre om urets stand og hvornår det evt kunne trænge til service.
Smid et billed op af klokken :)
God dag
Oliver

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)