"Ursamling frem for en samling ure"
De samlinger jeg finder sjovest eller mest spændene er dem hvor der er købt ind med passion og hjerte (lidt fornuft skal der også være plads til Icon_e_wink) Om det er det ene eller andet mærke eller blot en linie af et mærke (f.eks. IWC Ingenieur) er for vidt ligegyldigt imo.! Som så mange andre finder jeg fortællingerne omkring det enkelte ur mere spændene end hvis man "bare" er gået efter at samlingen skal være komplet.

- Derved ikke sagt, at man ikke kan opfylde både en stram linie i samlingen kombineret med passion Icon_cool

Jeg køber personligt selv de ure jeg finder "tiltrækkende" og om urene lige er fra det samme mærke rører mig ikke helt... - Dog skal det også siges, at jeg nok skifter lidt hyppigere ud i "samlingen" end størstedelen herinde! Der er simpelthen for mange lækre ure derude jeg gerne vil prøve og for lidt penge på kontoen Icon_e_sad Men jagten på det nye ur, de historier man får undervejs og den viden man får om det nye mærke og ur opvejer for den manglende samling Icon_cool

Og som sidenote: hvis man må kommentere IWC'en, så har jeg aldrig været fan af den time-viser som de kørte på de "tidligere" pilot ure! Den virker afstumpet og tiltrækker min opmærksomhed (på en negativ måde) hver gang jeg kigger på det... Og har det lidt på samme måde med lænken på 3706'eren, den er møj behagelig at have på, men køn er den ikke imo Icon_e_confused (hvis du ender med den, så skal der noget læder på Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af jk - 10-04-2013, 03:03 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af MortenKN - 10-04-2013, 03:04 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af Hedegaard - 10-04-2013, 03:13 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af KimT - 10-04-2013, 07:03 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 10-04-2013, 08:44 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 11-04-2013, 11:47 AM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af bcmb - 11-04-2013, 04:39 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 11-04-2013, 06:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)