17-10-2015, 04:24 PM
jeg kan absolut ikke lide det... og så med nato rem det er helt galt.... næ det var bedre da 007 gik med planet ocean og jeg købte dem...
Mvh Hr.holm
|
omega seamaster 300 spectra
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|