25-10-2015, 01:50 PM
Det kommer jo også an på hvad butik man er i. De fleste butikker har jo 10- 25 mærker de sælger. Det er vigtigst at de sætter sig ind i dem, og det er ikke altid tilfældet. Der er også en del smykkemærker personlalet skal sætte sig ind i, (og matrialer), og selv om der måske er færre mærker i butikken findes det kollosal mange smykkemærker ligesom ure. Måske er Panerai bedre kendt nu end for 10 år siden hvor jeg først fandt ud af mærket. Men der er også mange unge i ur og smykke butikker og de fleste er kvinder, og ure kender de kun lidt til, mens smykker er deres domæne.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)