25-10-2015, 02:22 PM
(25-10-2015, 01:58 PM)KimT Skrev:(24-10-2015, 11:22 PM)issing Skrev: Den kommer med matbørstet lænke og værktøj så man selv kan skifte mellem natorem og lænke. Lænken har i øvrigt 007-logoet graveret på låsen, fremfor det almindelige Omega logo.
Tak for uddybningen
Jeg synes, at det er et super flot ur - og med det tilbehør + både lænke og Omega NATO rem, der følger med, så kunne jeg godt blive fristet ......... også til den pris (eller hvad den nu handles til, når den rammer brugt-markedet).
Men jeg ved til gengæld også, at når nyhedsværdien fortaber sig, så kommer jeg til at savne dato-angivelsen og blive træt af 007 referencen ........... og derefter vil jeg uvægerligt blive draget tilbage til Rolex Sub/Dweller alligevel
Så, jeg må hellere lade være (ja, I hørte rigtigt - en ny og fornuftig PBR dukker glimtvis op til overfladen
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)