26-10-2015, 10:10 PM
Tusinde tak alle sammen, det glæder mig at der er forståelse for min vanvittige higen efter at få samlet flokken :crazy:
Jeg er i hvert fald rigtig godt tilfreds med de 3 samme modeller, dog IMO med meget forskelligt udtryk :-)
Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
Jeg er i hvert fald rigtig godt tilfreds med de 3 samme modeller, dog IMO med meget forskelligt udtryk :-)
Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)