27-10-2015, 08:02 AM
Fedt Tom - Tillykke med en lækker trio!
Det var godt du nappede den i guld foran næsen på mig for så "jeg slap" for at anskaffe de andre også...
Vh. Jon
Det var godt du nappede den i guld foran næsen på mig for så "jeg slap" for at anskaffe de andre også...
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)