27-10-2015, 02:07 PM
(27-10-2015, 08:02 AM)gmt-geek Skrev: Fedt Tom - Tillykke med en lækker trio!![]()
Det var godt du nappede den i guld foran næsen på mig for så "jeg slap" for at anskaffe de andre også...![]()
Vh. Jon

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)