08-11-2015, 05:57 PM
Ja versionen i titanium er ikke ligefrem billig, men stadig lækker IMHO. Jeg er efterhånden ret "tændt" på et af de nyere SM300.
Og Per - du har lært at citere
Og Per - du har lært at citere
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)