Seamaster 300m
#20
Tusinde tak for alle de rosende ord/kommentarer. Der er nu gået lidt tid siden jeg erhvervede mig 2254'eren, og jeg er stadigvæk afsindig glad for det ur :-)

Uret er dog sendt til service, da det tabte omtrent 20-25 sekunder i døgnet, og da jeg ikke kendte historikken, så lå et eftersyn lige til højrebenet.

Bliver dejligt at få et veltrimmet og serviceret ur retur :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar


Beskeder i denne tråd
Seamaster 300m - af T.Hansen - 26-10-2015, 02:18 PM
RE: Seamaster 300m - af KimT - 26-10-2015, 02:26 PM
RE: Seamaster 300m - af T.Hansen - 26-10-2015, 02:41 PM
RE: Seamaster 300m - af pbr - 26-10-2015, 03:12 PM
RE: Seamaster 300m - af T.Hansen - 26-10-2015, 03:56 PM
RE: Seamaster 300m - af Smilla - 26-10-2015, 04:57 PM
RE: Seamaster 300m - af hr.holm - 26-10-2015, 07:24 PM
RE: Seamaster 300m - af Miwes - 26-10-2015, 07:26 PM
RE: Seamaster 300m - af whoa - 26-10-2015, 09:54 PM
Seamaster 300m - af T.Hansen - 26-10-2015, 10:10 PM
RE: Seamaster 300m - af T.Hansen - 26-10-2015, 10:35 PM
RE: Seamaster 300m - af pbr - 26-10-2015, 10:51 PM
RE: Seamaster 300m - af KlausM - 26-10-2015, 11:10 PM
RE: Seamaster 300m - af gmt-geek - 27-10-2015, 08:02 AM
RE: Seamaster 300m - af T.Hansen - 27-10-2015, 02:07 PM
RE: Seamaster 300m - af Stensbjerg - 02-11-2015, 05:53 PM
RE: Seamaster 300m - af Avantismo - 02-11-2015, 06:04 PM
RE: Seamaster 300m - af Claus Tukjær - 09-11-2015, 02:08 PM
RE: Seamaster 300m - af MadsA - 09-11-2015, 09:06 PM
RE: Seamaster 300m - af T.Hansen - 09-11-2015, 10:14 PM
RE: Seamaster 300m - af Stensbjerg - 11-11-2015, 11:30 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)