09-11-2015, 10:14 PM
Tusinde tak for alle de rosende ord/kommentarer. Der er nu gået lidt tid siden jeg erhvervede mig 2254'eren, og jeg er stadigvæk afsindig glad for det ur :-)
Uret er dog sendt til service, da det tabte omtrent 20-25 sekunder i døgnet, og da jeg ikke kendte historikken, så lå et eftersyn lige til højrebenet.
Bliver dejligt at få et veltrimmet og serviceret ur retur :-)
Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
Uret er dog sendt til service, da det tabte omtrent 20-25 sekunder i døgnet, og da jeg ikke kendte historikken, så lå et eftersyn lige til højrebenet.
Bliver dejligt at få et veltrimmet og serviceret ur retur :-)
Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)