15-11-2015, 09:00 PM
Hej
Jeg har for få måneder siden købt et SMP 300 M Co-Axial Chronograph i sort, ref 212.30.42.50.01.001
Jeg går og overvejer køb af andet ur, og tænker jeg måske vil sælge det her. Men hvor meget kan det sælges for som "brugt"?
- det er nyt, og kun gået med det 3 gange. Har selvfølgelig boks, certifikat, kvittering fra Hvelplund. Efterfølgende har jeg købt COSC certifikat i Schweiz fra da det blev testet.( 100 CHF )
vejl. pris er 38.800kr, men det er vel underordnet, det er vel prisen på kvittering man skal regne gensalgsprisen ud fra??
håber I kan hjælpe, for ellers skal jeg måske bare bruge det som et beater hvis afskrivningen alligevel er for stor
Jeg har for få måneder siden købt et SMP 300 M Co-Axial Chronograph i sort, ref 212.30.42.50.01.001
Jeg går og overvejer køb af andet ur, og tænker jeg måske vil sælge det her. Men hvor meget kan det sælges for som "brugt"?
- det er nyt, og kun gået med det 3 gange. Har selvfølgelig boks, certifikat, kvittering fra Hvelplund. Efterfølgende har jeg købt COSC certifikat i Schweiz fra da det blev testet.( 100 CHF )
vejl. pris er 38.800kr, men det er vel underordnet, det er vel prisen på kvittering man skal regne gensalgsprisen ud fra??
håber I kan hjælpe, for ellers skal jeg måske bare bruge det som et beater hvis afskrivningen alligevel er for stor

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)