Omega værdi
#8
Citat:Hej

Jeg har for få måneder siden købt et SMP 300 M Co-Axial Chronograph i sort, ref 212.30.42.50.01.001

Jeg går og overvejer køb af andet ur, og tænker jeg måske vil sælge det her. Men hvor meget kan det sælges for som "brugt"?
- det er nyt, og kun gået med det 3 gange. Har selvfølgelig boks, certifikat, kvittering fra Hvelplund. Efterfølgende har jeg købt COSC certifikat i Schweiz fra da det blev testet.( 100 CHF )

vejl. pris er 38.800kr, men det er vel underordnet, det er vel prisen på kvittering man skal regne gensalgsprisen ud fra??


håber I kan hjælpe, for ellers skal jeg måske bare bruge det som et beater hvis afskrivningen alligevel er for stor Icon_head

Jeg har lige købt et 212.30.42.50.01.001 Fra sep. 2015 Til Kr. 21.000.-
Mvh.Poul.
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega værdi - af Oak - 15-11-2015, 09:00 PM
RE: Omega værdi - af baun - 16-11-2015, 03:15 PM
RE: Omega værdi - af P.N. - 16-11-2015, 04:37 PM
RE: Omega værdi - af Krüger - 16-11-2015, 04:57 PM
Omega værdi - af KimT - 16-11-2015, 04:59 PM
RE: Omega værdi - af Oak - 16-11-2015, 07:56 PM
RE: Omega værdi - af stenstrupigen - 16-11-2015, 11:33 PM
RE: Omega værdi - af 116613 - 30-11-2015, 08:20 PM
RE: Omega værdi - af stenstrupigen - 01-12-2015, 12:33 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)